Monday, March 28, 2011

novel online :) setulus hati mu.....


BAB 2


 Hari yang ditunggu tiba juga. Jantung kami bagai mahu meronta meminta ketenangan. Segala dapat rasa.Semua mengharapkan terbaik untuk diri masing-masing. Tapi bagi kami pula rasa takot tetap terus menetap dalam diri. Hajat keluarga untuk lihat anak-anak berjaya sudah menjadi doa harian ibu bapa. Dari pagi lagi, bangun je dr tdow.The first appear in my mind.RESULT...!!! wwwoooww...


 "Azie, tolong aq weh", anta mcj kat azie


 "Npe..??", azie reply


 "Jantung aq nie, pwas dh..xt'kejor aq..dye lari r..debor r weh",
  seloroh aq


 "Hahaha..ngok ngek r ko..ingat an npe td..", aq kne mara (!_!)


Semua mendoakan yang terbaek utk diri msg-msg.Muhammad Amirul b.Ahmad (teman siber ku) sudi teman saya malam nie.Rasa tak mengantok mengusai diri kerana terlalu nervous.Semua senyap je. Maybe leh tdow kot dh dyeowg.Untungnye r korang kan.Ari 2 kol 3 pun xdpt tdow lagi.ermmm sbr je laa. Seperti yang dijanjikan. Aq, myda,azie n dyla pergi skola sama-sama. Tapi kteorg xpergi tros, abiz merayau satu kampung baru laa pergi sekolah. Bila nak masok je nmpk aniz, dye dh kuar. Oh god..! time 2 gigil dah terasa cgt-cgt.Skol kteorg dapat no 8 n batch kteorg is the best. Bangga...!! Walaupun result kteorg xbrape nk pwas aty, ktorg ttp bersyukur. Dah usaha n tu laa hasilnya.But bio, fizik n kimia 100% lulus. Ske tgk muka cikgu-cikgu. Petang 2 kami berempat pergi pantai. Mencari ketenangan untuk meredakan aty yg agak kecewa dengan result.



No comments:

Post a Comment